marți, 18 august 2015

Anunt citatii in ziarul Adevarul

Buna dragii mei,
In ziua de astazi te lovesti de fel si fel de probleme care par de nerezolvat.Acum ceva timp am avut niste probleme cu un " meserias " daca se poate numi asa. Aveam o lucrare de facut in casa si am apelat la el,stiind ca face treaba buna,dar se pare ca m-am inselat in privinta lui.
La inceput a fost totul bine, a inceput cu dreptul,pana si-a luat prima transa de bani,si de a doua zi a inceput sub diferite pretexte ca nu mai poate,ca vine maine,ca nu are nu stiu ce materiale...
Atunci m-am hotarat sa ii fac reclamatie si am dat anunt citatii Adevarul.


Dupa ce m-am informat am scris citatia si am dat publicare anunt citatie ziarul Adevarul.

Daca nu ai avut pana acum de a face cu asa ceva,uite aici un exemplu care te poate ajuta.

La Rublica selectezi Citatii:Textul citatiei:Subsemnatul (a ) cu domiciliul in ........... Str ....... nr ..... Bl .... Sc .... Et .... Ap .... Jud ...este citat in data de ... la ora ... la Judecatoria ..... , cu sediul in .... in calitate de parat  in dosarul cu numarul pentru .... ,reclamant ( a ) fiind ....
Apoi se selecteaza optiunea de publicare in functie de cat si unde sa apara citatia. Apoi se calculeaza pretul.

Dupa ce sau inregistrat toate detaliile, trebuie sa selectezi unde vrei sa apara anuntul.de ex. ai posibilitatea sa alegi:
Publica si in 63 de situri cu doar 2 lei!
Publica articol pe 17 bloguri
Publica pe 357 de situri cu doar 25 lei
Vreau sa primesc ziarul (le) in care public anuntul
Vreau sa primesc scanat pe email pagina ziarului cu anuntul publicat
Fotografie ( daca este cazul )
Modalitati de plata:

Plata anunturi cu CARD BANCAR

PLATESTE ANUNTUL INSTANTANEU CU CARDUL BANCAR.
Plata cu CARD BANCAR 
Nu se percep taxe suplimentare pentru plata prin card.
Sunt acceptate toate tipurile de carduri emise sub sigla Visa sau MasterCard (Visa, Visa Debit, Visa Electron, MasterCard, Maestro).

Plata prin Banca

Plata se va efectua prin ordin de plata pentru beneficiarul: S.C. Mediapress Advertising SRL in contul bancar cu numarul RO28 BACX 0000 0000 2795 7250 deschis la Unicredit Tiriac Bank, Sucursala Unirii.
Denumire:
SC. Mediapress Advertising S.R.L
Punct de lucru:
Bvd. Dimitrie Cantemir 16, Bl. 6, Sc. C, Et. 1, Ap 69, Sectorul 4, Bucuresti
Reg. Com:
J40/1587/2000
C.I.F
RO 12707340
C.U.I:
12707340

Cont LEI:
RO28 BACX 0000 0000 2795 7250
Deschis la:
Unicredit Tiriac Bank
Sucursala:
Unirii

Cont EURO:
RO78 BACX 0000 0000 2795 7320
Deschis la:
Unicredit Tiriac Bank
Sucursala:
Unirii
Cod swift/BIC:
BACX ROBU

Sper ca acest mic ajutor va fost cu folos si ati reusit cu brio sa publicati  o citatie in ziar.
O zi placuta va urez.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu